Divendres, 24 de març de 2017

Jornada de cloenda del debat "Ara és demà". 25 de març

Seguiu la reproducció en temps real

El 25 de març el Consell Escolar de Catalunya convoca als espais de Cosmocaixa la Jornada de cloenda del debat presencial "Ara és demà", en la qual els assistents podran interactuar amb els ponents. La Jornada es pot seguir en directe en aquest enllaç

8.15 h – 9.00 h
Rebuda dels assistents

9.00 h – 9.15 h
Benvinguda i presentació de la Jornada, a càrrec de Lluís Font, president del Consell Escolar de Catalunya

9.15 h – 10.30 h
Presentació dels ponents i moderació, a càrrec de Xavier Graset
Intervenció dels ponents (15 minuts cada un):

• Lluís Font, president del Consell Escolar de Catalunya i professor titular d'història del pensament contemporani a la Universitat Ramon Llull. Autor de la ponència “Els pilars del sistema educatiu”
  • Joan Mateo, president del Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu i catedràtic de mètodes d'investigació i diagnòstic en educació a la Universitat de Barcelona. Autor de la ponència “L’arquitectura del sistema educatiu”
  • Francesc Pedró, catedràtic de la Universitat Pompeu Fabra i expert en educació de la Unesco. Autor de la ponència “El centre educatiu”
  • Miquel Martínez, catedràtic de teoria de l'educació a la Universitat de Barcelona. Autor de la ponència “El professorat”
  • Neus Sanmartí, catedràtica emèrita de la Universitat Autònoma de Barcelona. Autora de la ponència “L’alumnat”

10.30 h – 11.15
Col·loqui entre els ponents

11.15 h – 11.45 h
Pausa-cafè

11.45 h – 13.45
Debat obert entre els ponents i els assistents a l’auditori i les persones que segueixen la transmissió en directe.

13.45 h – 14.00
Cloenda de la jornada a càrrec de la consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz

14.00 h – 14.30
Presentació de propostes coreogràfiques dels alumnes del Conservatori Professional de Dansa de l’Institut del Teatre de Barcelona.