Dilluns, 27 de març de 2017

Jornada de cloenda del debat "Ara és demà" (25 de març)

El 25 de març el Consell Escolar de Catalunya va convocar la Jornada de cloenda del debat presencial "Ara és demà". En la primera part, els ponents van intervenir per comentar aspectes diversos de les seves propostes:

• Lluís Font, president del Consell Escolar de Catalunya i professor titular d'història del pensament contemporani a la Universitat Ramon Llull. Autor de la ponència “Els pilars del sistema educatiu”
  • Joan Mateo, president del Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu i catedràtic de mètodes d'investigació i diagnòstic en educació a la Universitat de Barcelona. Autor de la ponència “L’arquitectura del sistema educatiu”
  • Francesc Pedró, catedràtic de la Universitat Pompeu Fabra i expert en educació de la Unesco. Autor de la ponència “El centre educatiu”
  • Miquel Martínez, catedràtic de teoria de l'educació a la Universitat de Barcelona. Autor de la ponència “El professorat”
  • Neus Sanmartí, catedràtica emèrita de la Universitat Autònoma de Barcelona. Autora de la ponència “L’alumnat”

Vídeo de la primera part

En la segona part, els assistents van tenir ocasió de contrastar les seves opinions amb els ponents en un intens debat.

La consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz, va cloure la Jornada i, per tancar l'acte, els alumnes del Conservatori Professional de Dansa van oferir les seves coreografies.

Vídeo de la segona part